לתיאום פגישת יעוץ
עם יועץ מס מומחה

הקמת עסק חדש

הקונפליקט המרכזי הניצב בפני כל מי שמתחיל להרהר בהתנהלותו העסקית מתמקד בשאלה לגבי מהו הכיוון המועדף- להיות שכיר או לנסות את הכיוון העצמאי. אם ההכרעה נעשתה לטובת הדרך העצמאית, יש להיערך באופן זהיר ומחושב לקראת הקמת עסק חדש.
 

הקמת עסק חדש מצריכה השקעה גדולה של זמן וכסף וכרוכה במשאבים אנרגטיים לא מבוטלים. על מנת שהדברים ייעשו באופן הראוי, לפני שקופצים למים, שווה לבדוק האם הקמת עסק חדש היא צעד נכון בהיבט העסקי. לצורך כך, מומלץ, בין השאר, לשתף יועץ מס שיעזור בביצוע בחינת כדאיות ראשונית וגיבוש תוכנית עבודה לקידום היוזמה. ואף לשכור שירות של מאמנת עסקית.

 

אם הנך נחוש/ה לגבי הקמת עסק חדש, אזי, כבר בתחילת הדרך יהיה עליך לעמוד בדרישות החלות בעניין ניהול ספרים. רצוי שתדע/י כי הוראות מס הכנסה בנוגע לחובת ניהול ספרים שונות מעסק לעסק. כאן המקום לציין בשנית, כי עליך לערב יועץ מס על מנת לעמוד על אותן ההוראות הרלבנטיות לעסק אותו את/ה מתכנן/ת להקים. באותה עת יהיה כדאי להתוות דרך לתכנון מס, באופן שתשלומי המס הצפויים יהיו מינימאליים ככל שניתן.

 

לשיחת ייעוץ, ללא התחייבות, הנכם מוזמנים ליצור עימי קשר וביחד נמצא את כל התשובות לקראת הקמת העסק החדש הכול כך יקר לכם. שיהיה בהצלחה.